پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204297
بازديد رئيس تبليغات اسلامي فارسان از نمايشگاه هنر جويان هنرستان جنت فارسان
تاریخ انتشار : 1394/11/23 09:10:55
نمایش : 1206
رئيس تبليغات اسلامي فارسان نمايشگاه هنر جويان هنرستان جنت فارسان را افتتاح کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد ميربد،با حضور در هنرستان جنت فارسان نمايشگاه هنر جويان اين هنرستان را افتتاح کرد.

مژگان مرادي، مدير هنرستان جنت، گفت: در اين هنرستان رشته هاي گرافيک، کودک ياري، طراحي و دوخت، معماري و طراحي آموزش داده مي شود و امروز به مناسبت ايام الله دهه فجر و سالروز پيروزي انقلاب اسلامي دست ساخته ها، طراحي ها، تابلوها و لباس هاي دوخته شده توسط هنرجويان اين هنرستان در نمايشگاهي در معرض بازديد عموم گذاشته شده است.

در قسمتي از اين نمايشگاه هنرجويان ايستگاه نقاشي بر پا کرده بودند که در اين ايستگاه از ورود حضرت امام خميني(ره) در 12 بهمن 1357 به ايران، سقوط نظام شاهنشاهي در 22 بهمن، حوادث بعد از انقلاب، حوادث مربوط به جنگ تحميلي هشت ساله، مسائل مربوط به برجام را نقاشي مي کردند.

حجت السلام ميربد در اين بازديد خطاب به کادر آموزشي و هنرجويان هنرستان جنت گفت: اگر هنرجويان اين هنرستان در زمينه هاي مذهبي مانند اعياد غدير، مبعث و تولد ائمه(عليهم السلام) و يا شهادت ائمه با تبليغات اسلامي همکاري کنند و کارهايي نظير عکس، ماکت سازي، طراحي،  نقاشي يا پوستر ارائه دهند، اداره تبليغات اسلامي فارسان از آفرينندگان اين آثار حمايت مي کند و آثار آنها را در سطح استان به نام خالق اثر و هنرستان جنت توزيع مي کند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html